Gaziosmanpaşa Seçim Anketi

Gaziosmanpaşa’da seçim sonuçları ne olur? Tahminler nelerdir? Konu hakkında pek bir bilgim olmasada gaziosmanpaşada belediyenin büyük hizmetleri olduğu bir gerçek. Ben uygulamalardan özellikle park bahçe uygulamalarından çok memnunum. İnşallah yakın zamanda kültür merkezimizde hizmete girdiğinde daha da güzel olucak ilçemiz.

Geçen seçimler gibi AKP ve CHP’nin büyük çoğunlukta oy alacağı kesin gibi. Birde DTP’nin bağımsız adayıda ilgi çekici kampanyalar ve yandaşlarının desteğiyle iyi oy alacağını düşünüyorum. Bağımsız aday faktörünün en çok CHP’yi etkileyeceği kesin gibi.

Peki sizlerin varsayımları ya da tahminleri nelerdir?

3 Responses to “Gaziosmanpaşa Seçim Anketi”


  1. 1 Kamil SÖNMEZ Temmuz 20, 2007, 10:01 am

    Gaziosmanpaşa da AKP, Türkiye genelinden daha yüksek ortalamayla çıktı. Bu seçimde de aynı tablo olur. Hatta daha ileriye gidiyorum, Türkiye de en yüksek AKP oy oranı G.O.Paşa da çıkabilir. CHP nin düşüş yaşaması yüksek ihtimal. Birinci neden, bağımsız partilere en çok CHP seçmeninden oy gidecektir, ikinci neden ise, bir önceki seçim CHP ye oy veren göçmen nüfus, bu seçimde Genç Parti ye oy verecek gibi duruyor. G.O.Paşa nın Pendik ten sonra en fazla göçmen nufusa sahip olduğunu düşünürsek, bu sonucun bizi yanıltmayacağını düşünebiliriz.

  2. 2 gaziosmanpaşalı Mart 2, 2009, 7:00 pm

    Şu sitede seçin yapmaya karar verdiğinde tam 20 dakikamı aldı. Bi düşünce kapladı beni, bundan 5 yıl evveline gittim, bir gaziosmanpaşalı olarak umut bağladığımız akp yi ve komşumuz, mahalle arkadaşımız, doktorumuzu belediye başkanı yaptık, şimdi düşünüyorum 1-görüşmek için 11 defa randevü alamamışım, görüşememişim, 2- 5 yıldır sokakte, mahallede, esnafın içinde halkla elele görmedim. 3- belediyeyemi yoksa metris ceza evinemi giriyorum bilmiyorum hala o kapıdan girerken kahrediyorum, 4- başkanın gözünün yükseklerde olduğunu biliyordum ama 11. kata çıkıp orada saklanacağını aklıma getiremedim. 5- doktorlardan belediyeci olmaz diyorlardı hakkatten doğruymuş park şampiynu oldu milleti sünnet etti şimdi sadaka dağıtıyor, sokaktaki çukur 3 yıldır duruyor, derdimizi dinleyen yok. 6- halkını düşünen birinin 3 ayda yapabileceği bir imar değişikiğini 2,5 yılda beceremedi ve inşaatları kapattı sadece benim zararım 60.000 tl. Bu sıralar bitmez detliyim. Sonuç şimdi uzaktan takip ediyorum bakıyorum bizim doktor yerel gazetelere verdiği beyanlara bakıyorum ya biz körüz yada başkan bu halkı salak zannediyor. Bir gazete muhabiri şöyle diyor ” Başkan beni pencerenin kenarına çağırdı ve şöyle dedi diyor. Bak şu gopaşa nın meydanına bi bak trafik sorununu nasıl çöşmüşüz gör bak trafik ne kadar akıcı görüyormusun diyor. evet heralde biz salağız veya yukarıdan öyle gözüküyor allah aşkına ana arterleri caddeleri daraltan bi başkan daha varmı yaaa. Küçükköye bi giriyorsun bi daha çıkamıyorsun adam yolları daraltıyor yok böyle bişey. şimdi seçin geldi kendisi anket yaptırdı sonucu gördü sıra seçin hilleleri günlük 20 tl veriyor arkadaşlar 120 kişi ayarladıbile şimdi her yere onlarla çıkacak haberiniz olsun tepkiniz olsun. ben meydanlarda kendisini bekliyorum hakkım var soracağım bir daha kazanırsa bu gaziosmanpaşamıza yazık olur diyorum.Benim tercihim ne? araştırdım sordum soruştudum gittim adayları dinledim tanıdıklarıma sordum esnaf dostlarımızla istişare yaptım ve şuna karar verdim ben partiye değil adaya oy kullanacam ve adaylar içinde göz dolduran ve herkesin dilinde ismi dolaşan Salih Yazıcı diyorlar. aşşağıda yorum yazan arkadaşların taraf oldukları belli ama ben tarafsız olarak ve araştırararak bu kararı verdim partisi benim için önemli değil önemli olar halktan kopmadan haddini bilmesi ilçemizi komşu ilçelerimiz gibi geliştirip hizmet etmesi. tavsiyem araştırın öyle karar verin. Sonoç inşaallah hakkımızda hayırlı olur. Allaha emanet olun saygılar.

  3. 3 merve karaman Mart 21, 2009, 9:26 pm

    Bence Gaziosmanpaşayı Akp nim alması çok zor bunu bir Gaziosmanpaşa yerlisi olarak söylüyorum şu an için Chp nin Akp den daha şanslı olduğunu düşünüyorum özellikle Sultançiftliği ve Gazinin ayrılması çok önemli gerçi bundan kastım gaziden çok Sultançiftliğidir gazinin kime oy verdiği zaten belliydi ama akp ye Sultançiftliğinden bayağı oy gelirdi.Özellikle şuan Gaziosmanpaşadaki bazı bölgeler koyu birer Chp yanlısı bana göre GOPAŞADA sandıktan Chp ve Mhp den sonra gelicek AKP.Bu arada MHP nin de şansı yüksek gibi gözüküyor.Bence göçmen nüfus CHP GELENEĞİNE GERİ DÖNECEK…GERÇEKTEN ÇALIŞIP KENDİ ADAMINI KAYIRMAYACAK KİMSE O KAZANSIN.


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

